Toimintasavut ulos ja siitä toipuminen

Mulla oli jostain viime vuosituhannelta APC backups cs, joku ilta se piippas, kämpästä sammui valot lukuunottamatta kärpäsansaa mikä hohtaa blacklight-valoa huoneeseen, toimintasavu haisee ja sen tulo loppuu vasta kun irrotan akun upsista.

Tieteiskone ei tästä närkästynyt, mutta Raspberrylle kävi huonommin. Jouduin sen asentamaan uusiksi.

Täytyy todeta tästä ruuvifoorumista ja ruuvin sivustosta, että on muuten sekava kokonaisuu etsiä sitä puuttuvaa koodinpätkää, vaikka tiesi mitä etsii. Eli tuo ruuvicollector. En siis muistanut sen nimeä, vain että joku java mikä kuuntelee tagia ja lähettää siitä influxdb:lle eteenpäin.

Hei @tambu ja kiitos palautteesta! Pyrimme parantamaan sivuja niin, että tarvittava tieto löytyisi paremmin tulevaisuudessa.

tambu

I had an APC backups cs from somewhere in the last millennium, one night it beeped, the lights went out in the room except for the fly trap, which shines a blacklight into the room, the operational smoke smells and it only stops coming when I disconnect the battery from the UPS.

The sci-fi machine wasn’t upset about this, but it was worse for Raspberry. I had to reinstall it.

I have to say from this ruuvi forum and the ruuvi website that it is otherwise a confusing whole to look for that missing piece of code, even if you knew what you were looking for. So that ruuvi collector. So I didn’t remember its name, only that some java that listens to the tag and forwards it to influxdb.
Marko replied: Hi @tambu and thanks for the feedback! We strive to improve the pages so that the necessary information can be found better in the future.