Ruuvi Station iOS sovellus kaatuu lisätessä sensoria

Moi!

iOS versio 15.7.8. iPad Air 2. Ruuvi Station sovellus näyttää versiota 2.3.0(398)

Ruuvi Station toimi hyvin vielä eilen tällä tabletilla ja sain laitteet lisättyä, mutta vedin laitteeseen factory resetin. Factory resetin jälkeen asensin uusimman version Ruuvi Station sovelluksesta App Storesta ja tämän jälkeen käy näin:

1. Käynnistän Ruuvi Station sovelluksen
  2. Painan “+ Lisää ensimmäinen anturi”
  3. Ruutu tulee auki, mutta noin 1-2 sekunnin päästä koko sovellus kaatuu.

Koitin myös kirjautua Ruuvi tilille apissa, mutta ei auttanut. Bluetooth toimii laitteella ok. Koitettu joku 20 kertaa mennä tuohon ruutuun, mutta aina sama tulos. Koitettu käynnistää laite kokonaan uudelleen. Mikähän auttaisi?

Kiitos raportista. Huomasimme äsken tämän saman ja korjasimme ongelman. Vika ilmenee juurikin iPadilla, ei iPhonella. Korjaus on tulossa ladattavaksi todennäköisimmin 1-2 päivän aikana. Pahoittelumme vielä ongelmasta :frowning:

Kiitokset! Sitten vain odotellaan, että Applen arviointiprosessi menee läpi ja saadaan lähin App Storen CDN päiviteltyä uudella versiolla :+1:

Korjaus on nyt saatavilla Tesflightissä ja siirtyy Appstoreen hetimmiten sitten kun Apple on tarkistanut sen.

Google translates as:
Hi!

iOS version 15.7.8. iPad Air 2. Screw Station app shows version 2.3.0(398)

Ruuvi Station was still working fine yesterday on this tablet and I was able to add devices, but I did a factory reset on the device. After the factory reset, I installed the latest version of the Ruuvi Station application from the App Store and after that it goes like this:

I start the Ruuvi Station application
I press “+ Add first sensor”
The window opens, but after about 1-2 seconds the whole application crashes.
I also tried logging into the Ruuvi account in the app, but it didn’t help. Bluetooth works ok on the device. Tried going to that box about 20 times, but always the same result. Tried restarting the device completely. What would help?

Lauri: Thank you for the report. We just noticed this same thing and fixed the problem. The problem occurs precisely on the iPad, not on the iPhone. The fix will be available for download most likely within 1-2 days. Sorry for the problem :frowning:

Thanks! Then we just wait for Apple’s evaluation process to go through and get the nearest App Store CDN updated with the new version :+1:

The fix is now available on Tesflight and will go to the Appstore as soon as Apple has verified it.