Ruuvi Gatewayn käyttöönotto

Hep
Ennakkotilasin gatewayn ja käytön pitäisi olla käyttäjäkokemusten ja mainosten mukaan helppoa kuin veden lasku… Gateway on kaapelissa reitittimen perässä, vaan mitään ei tapahdu. Reittimellä näkyy kyllä gatewayn ip, mutta sensoreiden nimeäminen ei onnistukaan…

Eli vaikka olen kirjautunut sovelluksella tililleni ja tämän jälkeen yritän päästä nimeämään jokaisen anturin asetuksien kautta ko. sensorin itselleni, niin eipä anturikohtaisista asetuksista löydykään sellaista kohtaa, jossa ko. sensorin voisi vahvistaa omistajuuden osalta. General-otsikon alla on sensorin nimi ja omistaja, mutta kun menet sisään “Owner” valikkoon niin sinulle avautuu vain inforuutu, jossa kehotetaan pyytämään omistajuutta tähän sensoriin… Missä tämä pyynti tehdään tai vahvistetaan? Em. valikossa on vain infoa, mutta ei mitään aktivointikytkintä… Asetuksissa seuraava otsikko on Alerts ja tämän jälkeen Offse correction>More Info>Remove.

Mitä olen missannut vai pitääkö sensorit vain käydä asentamassa kokonaan uudelleen…

Vastaan itse kysymykseeni siltä varalta, että jollakin tulisi sama “pulma” vastaan. Eli minulla oli älypuhelimessa liian iso fontti, jolloin näytölle ei mahtunut oikea toiminto. Pienentämällä fonttikokoa pääsin vahvistamaan omistajuuteni ja sensoritiedot siirtyivät pilveen sitä myöden. Asian oivaltamisessa auttoi Ruuvilta saatu “tekninen tuki”.

1 Like

Hienoa, että tämä selvisi. Asiasta on nyt korjaustehtävä jo olemassa:

Kiitos raportista, se auttoi tämän saamisessa korjaukseen nyt eikä joskus myöhemmin :slight_smile: