Roomba akkuun uudet kennot

Mistähän löytäisin suht edullisesti laadukkaat kennot roomban 500 sarjalaiseen akkuun.
Mitään hajua, mitkä olisivat hyvän merkkisiä, kannattaako tilata ulkomailta???

Suomessa koko paketin hinta 70-80e
kauppa.robokeskus.fi/index.php?r … uct_id=139

Ebayssä noin 50e hintaan.

Minulle kyllä riittäisi, että löytäisin pelkät hyvälaatuiset kennot, jotka tinailee kasaan.

Partcon myy:
SC-AKKU NiMH 1,2V 3600mAh hintaan 6,25€
12kpl kennoja maksaisikin jo 75€

Onko nuo hyvälaatuiset akut todellakin noin kovissa hinnoissa joka paikassa, vai löytyykö jostakinpäin maailmaa edullisemmin.

EDIT:
Löysin edullisiakin kennoja ebaystä, 6000mAH
ebay.com/itm/12x-Sub-C-SubC- … 2a2b9117f7

Onko kiinan lisää, noissa tehoissa, vai onko mitä lupaa?

Laittakaapas linkkiä, mitkä kennot itse vaihtasitte vanhojen tilalle.

Alkuperäsiä paketteja näyttää olevan myynnissä 2.8Ah - 3.8Ah.

Tilasin 2800mAh Ni-Cd kennot akkuporaan. Taitaa olla lähempänä 1000mAh jos sitäkään.
ebay.com/itm/10-pcs-SubC-Sub … 1163472082?

Joskus vuosia sitten hommasin a-paristopiste.fi/ Sanyon N1700SCR kennoja 3,5€ kappalehintaan toiseen porakoneeseen. Noi Sanyon kennot kestää paljon pidempään satunnaisessa käytössä.

Kyllä sieltä Kiinasta varmaan saa hyviäkin kennoja edullisesti, mutta noi minun tilaamat halvimmat mahdolliset ei niitä ollut.

Akut ovat rasittavia. Noin vuosi sitten tilasin parin viikon aikaerolla ensin kymmenen kennoa Kiinasta ja toimivat hyvin 10 000mAh Lipoja siis. Toinen satsi olikin likemmäs 4000 mAh kuin tuota 10Ah. Otti päähän.

Tämän jälkeen olen käyttänyt vain kotimaisia akkuja, vaikka niissä on Suomi-lisä. Kuluttajasuoja kun on niin hieno asia. Vaan eipä ole sitäkään tarvinnut oikeasti käyttää. Ja alkuperäisiä pattereita en hanki, koska muovikotelon hinnan osuus on ollut paketin hinnasta yleensä noin kolmasosa.

akkula.fi on palvellut minua ainakin hyvin.