LED valot

Hei olen juuri liittynyt tälle palstalle kun olen tekemässä kylppäri remonttia ja kyselisin hieman kokemuksia led nauhoista ja valoista. Olen käynyt jo muutamissa liikkeissä katselemassa ja netistä löytänyt pari mukavaa mallia. Olisi todella mukavaa jos tätä kautta löytyisi lisää vaihtoehtoja ja ideoita. :slight_smile:

Led-nauhoja löytyy niin moneen eri käyttötarkoitukseen että kannattaa hieman vinkata mitä olet hakemassa. Pistä vaikka linkkiä siihen mitä on mielessä ollut, jossei muuta niin googlen kuvahaun kautta löydät ainakin kuvia toivomistasi ratkaisuista.

Ideoita täältä varmasti löytyy, niiden toteuttamiskelpoisuuteen vaikuttaa lähinnä omat kädentaidot ja haluttu harrastamisen määrä.
Ledivalaistusta miettiessä vaikuttaa halutun valaistuksen laatu: kohdevalaisu, tunnelmavalaisu, haluttu värisävy/mahdollisuus eri väreihin jne.

Hei! Joo tosiaan led valoja on moneen lähtöön ja olen katsellut täältä vaihtoehtoja ledsale.fi/6-w-maitolasi-led-pi … nelio.html
Vaikutti todella tyylikkäältä setiltä. Olen myös käynyt parissa liikkeessä katselemassa ja löytänyt myös pari mallia, tosin niiden nimeä en muista. Tuon linkin kautta löytyy myös muita tuotteita kuten led nauhat joita olen myös katsellut.

Aika suolanen hinta yhdelle kappaleelle.
Tässä ebaysta brittimyyjältä vastaava (sama tuote):
ebay.com/itm/3W-6W-9W-12W-15 … 1595321249
Minkä kokoinen ja muotoinen vessa on kyseessä?
Onko valon kuvion pintaa vasten tarkoitus olla elementti valaistuksessa?
Halutaanko saavuttaa pelkkä tunnelmavalaistus vai myös “normaali” valaistustaso?

Vessa on aikalailla neliön muotoinen jossa kuitenkin yksi hieman viisto seinä. Asennus olisi pintaan tai sitten laskettuun kattoon mutta se ei ole vielä ihan varmaa kumpi olisi kyseessä. Täytyy kuitenkin vielä katsella mitä on tarjolla ja tämän viikon aikana ratkeaa mihin tarkaalleen valot tulee.