Hälytykset ja hallinta

Moi
Ruuvitagien hälytykset menee sähköpostiin mutta haluaisin että tulisi puhelimeen äänimerkin kanssa.
Jos tulee yöllä vaikka lämpötila hälytys ei auta lukea siitä seuraavana päivänä sähköpostista.

terv. Martti

1 Like

Kiitos palautteesta. Siirsin tämän viestiketjun oikeaan kategoriaan.

Ruuvi Station -mobiilisovellus pystyy antamaan äänihälytyksiä Bluetooh-antureilta mikäli puhelimessa on äänet päällä, mutta pilvipalvelumme kautta (Ruuvi Gatewayn kautta) tulevat hälytykset saapuvat toistaiseksi ainoastaan sähköpostitse. On työlistallamme lisätä pilvestä tulevat push-viestit sovellukseen myöhemmin.

Voit asettaa puhelimessasi myös sähköposteille äänet, mutta ymmärrän toki, että yöllä voi tulla silloin herätyksiä roskaposteista. Yleisesti ottaen käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä sähköpostihälytyksiin, koska ne ovat nähtävissä usealla päätelaitteella eivätkä ainoastaan puhelimen sovelluksessa.

1 Like

per Google translate

Ruuvi tag alerts go to email but I would like to come to the phone with a beep.
If it comes at night though the temperature alarm will not help you read about it the next day from the email.

Tuo olisi tärkeä, että saisi sovelluksesta hälytykset myös verkon yli. Itselle tulee sähköposteja niin paljon, että niiden seuraaminen ajantasaisesti on hankalaa. Sovellus kun ilmoittaisi esim. liian alhaisesta lämpötilasta, silloin tuo toimisi niinkuin pitäisi.

Lauri responded: Thank you for the feedback. I moved this thread to the correct category.

The Ruuvi Station mobile application is able to give sound alerts from Bluetooth sensors if the phone has the sounds turned on, but the alerts coming through our cloud service (via the Ruuvi Gateway) only arrive by email so far. It is on our work list to add push messages from the cloud to the application later.

You can also set sounds for e-mails on your phone, but of course I understand that at night there may be wake-ups from spam e-mails. In general, users have been satisfied with e-mail alerts because they can be seen on several devices and not only in the phone application.

Juho-Pekka_Siikanen says:
It would be important to receive alerts from the application over the network as well. I receive so many e-mails that it is difficult to keep up-to-date with them. If the application were to report e.g. too low a temperature, then it would work as it should.