Gatewayn virransyöttö powerpankista?

Minulla on liikkuva myyntiauto, joka ei ole ihan kokoaikaa töpselin päässä ja ruuveilla toteutettu lämpötilaseuranta olisi nykyaikaa. Ajattelin et ostan ison powerpankin joka syöttää virtaa sekä gatewaylle että liikkuvan laajakaistan pikkumodeemille ajelun aikana (maks 2-3h), joka sit tekee wifin. Kysymys onkin että gatewayn usb-c virtaliitin on varmaan standardi et powerpank voi syöttää virtaa sille?

Hei @Atroxone , powerbank sopii Ruuvi Gatewayn virtalähteeksi, eli mainitsemasi setuppi toimii aika varmasti, Ruuvi Gateway tarvitsee 5V toimiakseen.

kiitos. voin updateta projektia tähän kun se edistyy :smiley:

1 Like

google translates as:
I have a mobile sales van, which is not always at the end of the plug, and temperature monitoring implemented with ruuvis would be modern. I thought I’d buy a big powerbank that supplies power to both the gateway and the small mobile broadband modem while driving (max 2-3h), which then does wifi. The question is that Gateway’s usb-c power connector is probably standard, so the powerbank can’t supply power to it?

Marko replied: Hi @Atroxone, the powerbank is suitable as a power source for the Ruuvi Gateway, that is, the setup you mentioned will work for sure, the Ruuvi Gateway needs 5V to work.

Atropine:thank you. I can update the project here when it progresses :smiley: