WDT..

Onko mitenkään mahdollista saada selville ATmega328:n WDT:n sen hetkistä tilaa esim. jostain rekisteristä tms…? Eli voidaanko saada selville kuinka paljon WDT on kerinnyt edetä WDT:n nollaamisesta esim. ulkoiseen keskeytykseen tultaessa (eli nollauksen ja keskeytyksen välinen aika)…?

Itselläni on vahva epäilys, ettei… Onko jokin erityinen syy, mikset käyttäisi Timeriä tähän?

Kiitoksia näkemyksestä, joka vahvistaa myös omaani tutkittua asiaa…

Ihan mielenkiinnosta rupesin kysymään viisammilta, että voidaanko ko. tapausta selvittää jostain rekisteristä tai jollain muulla tavalla…

Eikös sen voinut tehä 128kHz:n tmv. keskeytykseksi? Tosin silloin siitä ei paljoa ole iloa… Nollata sen voi mutta lukea ei. Näin mä oisin muistavinani. langattoman laajakaistan yli en ala lukeen datasheettiä.

Kiitoksia… Vahvistuu edelleen, että lukeminen ei ole mahdollista…:slight_smile:

Kyllä sen voi lukea. Voin selvittää myöhemmin rekisterin nimen, mutta sillä välin voit etsiä sen itse datasheetistä :wink:

Edit: syön sanani. Enpäs löytänytkään rekisterin nimeä… hmmm. Olin/olen melko varma silti edelleen, että olen joskus tallentanut wdt:n arvon johonkin muuttujaan ja printannut maksimiarvoa sarjaporttiin debuggimielessä silloin tällöin. Tod. näk. kyseessä on ollut samalla prescalella rullannut timeri.

Itsekkin koitin datasheetistä kaivella ko. rekisteriä, mutta en kyllä itsekkään löytänyt ko. rekisteriä…:slight_smile: