Tpa3122d2 vahvistin ei toimi

tein itse tuossa vahvistimen tpa3122d2 piirin ympärille ja se ei suostu yhteistyöhön vaan pitää sellaista tasaista pauketta kaijuttimeen. esivahvistin on ideaportin sivuilta ja sen olen todennut toimivaksi ja sen ääni jopa kuuluu tuon vahvistimen läpi kaijuttimeen. olen kokeillut 12v virtalähteellä ja 24v akulla.
shutdown pinni on kytketty käyttöjänniitteseen ja mute maihin. gain pinnit laitoin maihin jolla pitäisi tulla gainiksi 20db ja input inpedansiksi 60kohm. juotokset olen muutaman kerran katsonut ja niissä ei pitäisi vikaa olla.

google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& … j_CNRJKVZg

kytkis on tosta datasheetista bridge mode.
voin piirilevykuvan laittaa jos tarvitsee

Laitas kuvat kortista ja miten kuvaus toi powerointi on tehty.

Edit:
Jos sijaitsee oulussa, niin voin ehkä vilkaista mikä on ongelma

sain toisen vahvistimista toimimaan. oli yksi piuha vähän huonosti. toinen ei jostain syystä toimi mutta vika voi olla äänilähdössä koska koskemalla signaalipiuhaan kaijuttimesta kuuluu huminaa. kuinkas helposti nuo keraamiset konkat hajoaa jos antaa lämpöä? meinaan yks otti vähän kuumaa kun tuli tinasilta maihin ja sitä poistin kolvilla. Tossa zipissä on kuvia ja piirrokset, c11 otti lämpöö. ulostuloissa olevien elektrolyyttien tilalla on hyppylangat koska niitä ei käytetä bridge modessa mutta lisäsin ne jos satun muuttamaan mieleni. gainit muutin-> 28db 30kohm

lahdessa sijaitsee

edit. toinen tomii mutta soi paaaaaaljon hiljempaa kuin toinen
vahvistin.zip (4.24 MB)

Vertailin hätäisesti kuvia, katso itse ja korjaa tarvittaessa. (en tiiä, onko nuo huomiot oikeita, nyt ei oo hirveesti aikaa tutkii ).
Uusi pakattu (zip) kansio.zip (893 KB)

ei oo oikosulkua. ja noita gainien hyppylankoja muuttelin nii näyttää erilaiselta.

kiitos kumminki. kokeilen nyt vielä ilman esivahvistinta

Itteä hirvittää tollaset johtoviritykset vaikka olen itekkin välillä säätänyt :slight_smile:

Mutta oletko testannut puhtaasti ajaa noita jollain äänilähteellä.
Esim. 3.5mm plugi - potikka (jännitejako) - vahvari. Eli jätetään tuollainen ylimääräinen kaapelikasa pois.

Toinen seikka. Nakkaas muutama reikä lisää kortilla ja parsi kasaan tota maatasoa. Ehkä toiselle puolelle kantsis laittaa myös elkoa, kun toisen päätteen käyttikset tulee sieltä ja sopivasti matkaa lähimmälle yli 1uF elkolle. Kantsii mittarilla tarkistella noi oikosulut.

Muuten kantsii varmaan jotain opari pohjaista esivahvaria miettiä.

Muuten noi autoroutteit pitäs kieltää :slight_smile:
-> Ei näin esimerkeiksi yleensä käy noi autoroutterilla tehdyt levyt