The LiveLight

Aivan. Olisi tietysti voinut vÀhÀn itsekin tutkia. Mutta hyvÀ nÀin. Kiitos, ehkÀ minÀkin kokeilen tuota jossain vaiheessa.

SiinÀpÀ nyt on tehdastekoinen piirilevy iTead Studiosilta. Muutamaa suunnittelu ja valotusvirhettÀ (eristevÀlit people!) lukuunottamatta priimatavaraa. PitÀÀ hieman parannella designia ja tilata levyjÀ lisÀÀ. Kasasin valo-ohjaimen lyijyttömÀllÀ tinlla noin neljÀssÀ tunnissa kun alkuperÀiseen protolevyyn upposi yhteensÀ noin 12 tuntia. Juotteenestopinnoite sekÀ esitinatut pÀdit tekee ihmeitÀ!


[size=85]Tee itte parempi[/size]

Huomasin jÀttÀneeni artikkelista pois LED nauhojen johdotuksen. Tottakai nÀin selvÀ asia on selvÀÀ kaikille kun se on suunnittelijallekkin :open_mouth:


[size=85]VÀri vÀriin ja loput arvotaan.[/size]

Hienoa.
Sain koneen tehtyĂ€, nyt vain sitten alkaa tuunaaminen ja sÀÀtĂ€minen! Kiitos! jĂ€nnittÀÀ 

Ole hyvÀ ja anteeksi Suomea. Amerikkalaisena oleminen riittÀvÀn vaikea, onneksi Google translate voi tehdÀ kaiken sen työn minulle.

Olen melko teknologiaa hyödyntÀvÀn mutta ei sÀhkötekniikka kokemus. Doing tÀllainen projekti olisi hyvÀ oppimiskokemus. Onko askel-askeleelta opas rakentaa juuri tÀmÀn setup? Olen yhteyttÀ LiveLight yrittÀÀ ostaa linjan, mutta minulla on muutamia kysymyksiÀ asennus firmware ja laitteisto.

Kuka tahansa tietoa, joka voisi auttaa minua saattamaan tÀmÀn projektin olisi tervetullutta. Youtube? Kuvia? DIY opas? Kaikki olisi apua, kiitos.

Trust me, Google Translate doesn’t help :smiley:

Feel free to ask in english, I’m sure no-one has anything against that
 Your last post is just impossible to read :laughing:

Please check this out: livelightproject.com/

I did look there. Am I missing something obvious? Seems there are some basic instructions but it assumes that I am way smarter than I really am. Simple things like 
 “do I just cut the LED strip, cut the mini-B cable and then solder the points together”?

Thanks! :mrgreen: