Launchpadia joukolla?

Tjaa,no minulle paras vaihtoehto olisi tuo ::Ensin saavat yhden tilanneet ja siitä sitten järjestyksessä kaksi tilanneet::. :smiley:

Jos ääni pitää antaa, niin sitten tuo vaihtoehto 2. Vaikka itse olen porukan puolen välin tienoilla, että välttämättä ei meikäläiselle ekasta satsista edes riittäisi :stuck_out_tongue:

Mut eipä tuolla niin kauhea kiire kuitenkaan ole…tulee sit kun tulee :wink:

Hmm… tuo kakkos vaihtoeto kuulostaa itelle parhaalta :wink:

Mikä vain Vuokkoa eniten miellyttää. Ja kiitokset vielä tilauksen hoitamisesta.

Eiköhän ne tilaus järjestyksessä ole kaikkein luontevinta lähettää. Näinhän kaikissa kaupoissakin toimitaan. Pääasia että ne levyt joskus tulee :wink: Kiitos Vuokolle siittä :slight_smile:

Tänään tuli enimmäinen erä. 20 Launchpadia kömpi kotiovelle. Loput 51 toivottavasti ensi viikolla. Valitettavasti ei näy vielä UPS:n verotus laskutus Visalta. Kun näkyy alan järjestyksessä keskustelemaan YV:llä maksu ja toimitusohjeista.

Pakkauksesta… Pakkaus on 45mm paksu ja 150 mm kanttiinsa. Eli kirjekuori ei toimi oletuksena kahdelle laatikolle. Rinnakkain ei mahdu ja päällekkäin ei uletu kiinni.

Kuitenkin olen pakannut tämän erän tuplaten tiukempaan, sillä yhteen laatikkoon mahtuu kahden tavarat. Tuplausprosessissa katoaa yksi kartonkilaatikko ja yksi pohjasuperloni. Muuten kaikki tavara kahdentuu. Tuo kertaa kaksi siis
http://processors.wiki.ti.com/index.php/MSP430_LaunchPad_%28MSP-EXP430G2%29?DCMP=launchpad&HQS=Other+OT+launchpadwiki#What.27s_Included_in_the_Box.3F

Näin ollen maksikirje 250g on 4,25 euroa. Pitää toivoa, että vaa’an antama 200g massa tuollaiselle tuplitetulle on oikea. Kakkos luokkaan ei tällä määrällä vielä päästä. Enemmän kuin 2 tilanneet pääsevät eri postimaksuluokkaan. Mutta Kuhan saan kokonaiskulut selville niin palaan asialle ja alan kierrättämään käytetyt isot kirjekuoret.

Ja jos jollekulle ei sovi kahden paketin yhdistäminen, niin ilmaiskoon itsensä. Laitan rekisteriini merkinnän ja toimitus seuraavasta erästä.

Huojensiko mieltä?

Rekisteriseloste:
[size=50]Rekisteriin tallennetaan käyttäjän nimimerkki, nimi, osoite, launchpadien tilattu määrä, hintatiedot, tiedot onko maksettu ja onko lähetetty, sekä muita tilaukseen liittyviä asioita. Rekisteriin on vain minulla pääsy ja tuhoan sen, kun kimppatilaus on loppuun käsitelty.[/size]

Toimituksella ei sinällään ole väliä kunhan on halvinta mitä rahalla saa! :smiley: Niin ja sitä toivoisin, että launchpad saapuisi viimeistään ensivuoden LOPUSSA.
Kiitoksia Vuokolle suuresti.

Ottaisin mieluiten molemmat laatikot. Postikulut lienee 8,50€. (alle 2kg laatikko).
Onhan tuo kallista, jos vertaa tuotteen hintaan. Ei vain voi mitään.

Itselläni on tullut UPS:n lasku arvonlisäverosta postitse jonkin ajan kuluttua. Saattaa mennä viikko parikin. Laskussa ei ole kuitenkaan ollut muuta kuin 23 prosentin alvi (vaikka aina uhoavat puhelimessa soitellessaan henkilötunnusta, että menee tullausmaksu jne.).

Jos jollakulla on rahat vähissä, niin kulkisivatko kamat ilman pahvilaatikkoa kirjekuoressa 1. luokan merkillä (0,75e)?

Minä ottaisin myös kahdella laatikolla. Ja hieno homma tämä kimppatilaus :slight_smile:. Kiitos!

2in1, hyvältä kuulostaa. YV:tä odotellessa. :slight_smile:

Ka ootellaan ootellaan…hiljaa hyvä tulee…(myös naapurin mukuloista.) :laughing:

Nyt tämän vasta huomasin. Mutta jos jää ylimääräisiä jostain syystä niin ostaisin yhden.

Taikka jos joskus uutta kimppatilausta järkätään niin ottaisin siihen osaa.

Turhat boksit pois vaan ja samaan lähetykseen/halvimmalla tavalla minulle. Tilauksen funktiohan oli säästää just lähetyskuluissa :slight_smile:

Hienoa että tavaraa on jo saapunut, mulla ei kamala kiire pakettien suhteen ole, mutta toki otan vastaan heti kun vaan tavaraa on! Mukava päästä testaamaan TI:tä…

JIPPII!!!

Herra United Parcel Service muisti minua laskulla. Hieno automaattinen tietojenkäsittelyjärjestelmäni pulautti numeroita ruudulle saatuaan uutta informaatiota ja se tarkoittaa launchpadia tilanneille, että ensimmäisessä erässä voittaneet ovat saaneet YV:n.

Aijjai, en näköjään voittanut ensimmäisessä erässä :cry:. Mutta tämä tarkoittaa kai sitä, että toisessa erässä voitto on varma :laughing: :sunglasses: :wink:

Perskules, tuli missattua tilaus :I Jos nuita ylimääräiseksi jää niin voisin ne poistaa. Kahdelle olisi tarvetta.

Sikälimikäli näitä tilataan lisää, voisin hyvin ottaa esim neljä kappaletta. Ennakkomaksu ei ole ongelma, kunhan näitä kapistuksia vain saisi käpisteltäviksi :sunglasses:

Voihan hitsit kun ei muista tai ehdi aina seurata ruuvipenkkiä säännöllisesti niin meni tämäkin taas ohi… :confused:
Jos uutta tilausta on tulossa niin minullekin kelpaisi vaikkapa 3 kpl.

Kun täällä näköjään alkaa olla enemmälti porukkaa,jotka ovat missanneet “launssi” tilauksen,niin minä voin luopua omastani.Eli vuokko:Perun tilaukseni.
(Mutta jos niitä jää ylimääräisiä maleksimaan nurkkiisi,niin ilmoittele.) :ugeek: